Produkty pro čistič nafty pro motorová vozidla (14)

Polosyntetické motorové oleje - Benzín a Nafta SAE 5W30

Polosyntetické motorové oleje - Benzín a Nafta SAE 5W30

Estándar de rendimiento: API CJ4 / CI4 / CH4 SAE 5W30 API CJ4 / CI4 / CH4 DIESEL ENGINE OIL es un aceite de motor diésel completamente sintético y de alta resistencia que combina protección avanzada del motor para vehículos modernos de menos emisiones con mayor potencial de ahorro de combustible y otras ventajas relacionadas con la sostenibilidad como la resistencia del motor y la protección del sistema de emisiones. capacidad de drenaje extendido. SAE 5W30 utiliza tecnología de vanguardia para ofrecer un rendimiento excepcional y es ideal para una amplia gama de vehículos comerciales con motor diésel para uso tanto en carretera como fuera de ella en industrias como el transporte, la minería, la construcción y la agricultura. SAE 5W30 cumple con la gama de especificaciones de la industria y el fabricante de todo el mundo. SAE Grade:5W30 Viscosity, @ 100ºC, cSt (ASTM D445):11.8 Viscosity, @ 40ºC, cSt (ASTM D445):69
Oběhové Hospodářství

Oběhové Hospodářství

ESC-Full-Service zahrnuje mimo jiné dobrovolný odběr odpadů z odstraňování barev a laků v souladu s § 26 zákona o oběhovém hospodářství (KrWG), včetně zajištění sběrných nádob na odpad a potřebného řízení dokumentace. Nejsou účtovány žádné další poplatky nebo paušály. Doprava odpadu k ESC je osvobozena od jinak požadovaného povolení k přepravě odpadu.
Pískový filtr GFR - PURIFY

Pískový filtr GFR - PURIFY

Plyn odstraněný z bioplynových digestačních nebo fermentačních jednotek může být silně kontaminován částicemi pěny, různými pevnými částicemi a vodními parami. Předfiltrace plynu (často dostatečná) může být dosažena použitím ennox štěrkového filtru. Plyn prochází vrstvou ennox štěrkového filtru, kde zůstávají velké pevné částice a vodní páry. Voda se shromažďuje na dně filtru, odkud může být odčerpána pomocí sifonového zařízení. Po silné kontaminaci štěrkového filtru může být použita stříkací jednotka pro proplachování, což eliminuje potřebu otevírat digestační jednotku. Jako možnost může být nainstalován otvor pro odstranění štěrku.
Metody Logistiky a Dodávek

Metody Logistiky a Dodávek

C arisma má vlastní efektivní interní logistickou kancelář, která zajišťuje rychlé dodávky po zemi a moři všude, přičemž se stará o všechny provozní a regulační aspekty přepravy chemických produktů klasifikovaných jako ADR a IMO. Naše produkty jsou dodávány: místně v IBC kontejnerech o objemu 1000 litrů, v sudech o objemu 200 litrů, v kanystrech o objemu 25 a 5 litrů; v přizpůsobeném balení na požádání v Itálii a Evropě v cisternách s jedním nebo více oddíly, v IBC kontejnerech o objemu 1000 litrů, v sudech o objemu 200 litrů
Keramický Aditiv do Motorového Oleje - Obsah 1000 Litru

Keramický Aditiv do Motorového Oleje - Obsah 1000 Litru

Zobrazit varianty produktu Keramické aditivum Vysoce výkonný aditivní balíček s KeramiK pro zlepšení vlastností ochrany proti opotřebení. Zvyšuje provozní bezpečnost v oblasti vysokých teplot. Šetří palivo. Nižší emise výfukových plynů. Vlastnosti: • šetří palivo • více točivého momentu • snižuje tření • snižuje opotřebení • snižuje hlučnost při chodu • stabilita mazacího filmu díky nižším teplotám oleje • snížené hodnoty výfukových plynů Oblasti použití: Vhodné pro všechny motory. Obal: IBC Země původu: Německo Obsah: 1000 litrů
Vysoce kvalitní nafta EN590 na prodej - konkurenceschopné ceny

Vysoce kvalitní nafta EN590 na prodej - konkurenceschopné ceny

Pohánějte své operace naším vysoce kvalitním EN590 Diesel. Zažijte vynikající výkon motoru, snížené emise a nižší provozní náklady.
TIPP OIL - Motorové oleje pro automobily

TIPP OIL - Motorové oleje pro automobily

TIPP Oil nabízí široký sortiment produktů pro motorové oleje pro osobní automobily a vysoce výkonné motorové oleje. Tyto osvědčené motorové oleje jsou založeny na vysoce inovativní technologii, která má za cíl co nejlépe mazat motory osobních automobilů. Byly vyvinuty k optimalizaci účinnosti motoru, snížení opotřebení a zajištění nízké spotřeby paliva. Německo: Litr Velikost: 1 litr Cena: Na dotaz
LFC 1100H - Vysoce výkonný minerální olej s adhezivním přísadou

LFC 1100H - Vysoce výkonný minerální olej s adhezivním přísadou

Oleje ELKALUB řady 1000 H jsou CLP oleje s obzvlášť vysokou přilnavostí. Jsou zvlášť vhodné pro mazací místa s vysokými ztrátami při odstředění, např. pro řetězy nebo otevřené převody, stejně jako pro převodovky a ložiska v teplotním rozsahu až do 120 °C. Přilnavé oleje poskytují vysokou ochranu proti opotřebení a korozi, stejně jako vynikající schopnost přenosu tlaku. Speciální stabilizátory stárnutí a jemná filtrace zajišťují dlouhé intervaly výměny a vysokou provozní bezpečnost. Použití by mělo být v souladu s viskozitními požadavky výrobce strojů. Všechny oleje řady ELKALUB LFC 1000 H jsou bez PCB a chlorovaných sloučenin a mohou být likvidovány jako odpadní olej.
Cisterna na palivo - Polocisterna na palivo s ADR

Cisterna na palivo - Polocisterna na palivo s ADR

Tankerový návěs pro přepravu topného oleje je navržen s dlouholetými zkušenostmi a inženýrstvím společnosti Donat Trailers. Kapacita tankerového návěsu se pohybuje kolem 20.000 – 38.000 litrů. Donat může také navrhnout tankerový návěs pro speciální účely. Dodávka a vykládka tankerového návěsu probíhá gravitačně nebo pomocí měřiče. Návěsy s horním nebo dolním plněním mají své výhody.
Nákladní přívěsy na palivo - Cisternový přívěs | GT nákladní přívěs

Nákladní přívěsy na palivo - Cisternový přívěs | GT nákladní přívěs

TANKOVÝ PŘÍVĚS Tankový přívěs je navržen pro přepravu jakýchkoli kapalných položek, jako jsou paliva, voda, nafta atd. Nabízíme různé příležitosti tankových přívěsů s kapacitou od 20 000 litrů do 60 000 litrů, s 2 až 6 oddíly. GT Sklápěčový přívěs poskytuje svým zákazníkům širokou škálu tankových sklápěčových přívěsů a pomáhá najít nejlepší řešení podle silničních předpisů zákazníka.
DIESELOVÝ MOTOROVÝ OLEJ SAE 20W50

DIESELOVÝ MOTOROVÝ OLEJ SAE 20W50

Normy výkonu: API CJ4 / CI4 / CH4 SAE 20W50 API CJ4 / CI4 / CH4 je vysoce výkonný motorový olej pro dieselové motory, který poskytuje osvědčenou ochranu motoru pro dieselové motory pracující v náročných provozních podmínkách. Motorový olej SAE 20W50 je doporučován pro použití v široké škále aplikací a obtížných provozních prostředích v oblastech nákladní dopravy, stavebnictví a zemědělství. EVO E - Další ochrana motoru, spojky a převodovky V - Poměr cena/výkon s dodatečným kilometrovým výkonem 70% O - Výjimečný výkon za všech povětrnostních podmínek SAE Třída: 20W50 Viskozita, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 17.6 Viskozita, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 148.9
Polosyntetický a plně syntetický olej pro benzínové motory - SAE 0W20 API SN/ SM / SL

Polosyntetický a plně syntetický olej pro benzínové motory - SAE 0W20 API SN/ SM / SL

Standard výkonu: API SN/ SM / SL SAE 0W20 API SN/ SM / SL je pokročilý plně syntetický motorový olej navržený tak, aby poskytoval vynikající ochranu motoru a zlepšenou úsporu paliva. Motorový olej SAE 0W20 API SN/ SM / SL splňuje požadavky různých výrobců vozidel a průmyslových standardů a překonává konvenční oleje. EVO E – Extra ochrana pro motor, spojku a převody V – Hodnota za peníze s 70% extra dojezdem O – Vynikající výkon za všech povětrnostních podmínek Aplikace: Motorový olej SAE 0W20 API SN/ SM / SL je doporučován společností DANA Lubes pro aplikace SAE 5W-20 a 0W-20 ve všech typech osobních automobilů na benzin, SUV, dodávkách a lehkých nákladních vozidlech. Je navržen tak, aby poskytoval vynikající ochranu motoru a výhody úspory paliva. Doporučuje se pro extrémně chladné podmínky, aby pomohl zajistit rychlé starty a rychlou mazání. Nedoporučuje se pro 2-taktní nebo letecké motory, pokud není specificky schválen... SAE třída: 0W-20 Viskozita, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 8.7 Viskozita, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 44.8 Viskozitní index: 173 Sulfátový popel, wt% (ASTM D874): 0.8 HTHS viskozita, mPa•s @ 150ºC (ASTM D4683): 2.7 Fosfor (ASTM D4951): 0.065 Bod vzplanutí, ºC (ASTM D92): 224 Celkový základový číslo (ASTM D2896): 8.8 MRV @ -40ºC (ASTM D4684): 9200 Hustota @ 15.6ºC g/ml (ASTM D4052): 0.841
Hydraulický a Ozubený Olej - Hydraulický Olej ISO 32

Hydraulický a Ozubený Olej - Hydraulický Olej ISO 32

Hydraulický olej 32 je olej výjimečné kvality, špičkový hydraulický olej vyvinutý tak, aby vyhovoval poptávce po ekologicky přijatelných hydraulických kapalinách. Tento produkt je založen na syntetických, snadno biologicky odbouratelných esterech. Vysoce výkonný, pečlivě vybraný balíček aditiv poskytuje vynikající vlastnosti proti opotřebení a extrémnímu tlaku, stejně jako dobrou tepelnou stabilitu a ochranu proti korozi. Vnitřně silný odpor proti oxidaci předpokládá vznik gumových usazenin a akumulaci kapalin při vysokých teplotách. Díky vysokému přirozenému VI základní kapaliny a nízkému bodu tuhnutí umožňuje chování viskozity v závislosti na teplotě velmi široký rozsah provozních teplot. Hydraulický olej 32 se doporučuje tam, kde by mohlo dojít k náhodné ztrátě kapaliny do životního prostředí nebo kde by se měla vyhnout kontaminaci povrchových vod. Oblasti použití zahrnují průmyslové, lesnické a abysální aplikace a rozhodně v přizpůsobivém zařízení. To může zahrnovat analýzu rozkladu, nádrže, vodní toky, parkové oblasti, vrtání,... Hydraulický olej: 32 Barva, ISO 2049: 1.5 cSt @ 40ºC: 32 Index viskozity, ASTM D 2270: 189 Bod tuhnutí, ºC, ASTM D 97: -39 Bod vzplanutí, ºC, ASTM D 92: 248 Hustota @ 15 ºC kg/l, ASTM D 4052: 911 FZG Skřípání, DIN 51534, A/8.3/90, Selhání fáze: 12
LA 151 - Olej Schmitzring a Mazivo na Řetězy

LA 151 - Olej Schmitzring a Mazivo na Řetězy

ELKALUB LA 151 byl speciálně vyvinut pro mazání těsnicích kroužků v tiskových strojích. Díky nízké viskozitě vytváří tenký, velmi odolný mazací film, který nezpůsobuje hromadění a tím ani poruchy při odvíjení na těsnicím kroužku. Také velmi dobrá ochrana proti korozi chrání těsnicí kroužky před agresivními solnými a kyselými přísadami do vlhkosti. Díky nízké viskozitě lze ELKALUB LA 151 dobře použít jako mazivo na řetězy pro chladné aplikace až do -20 °C. Spodní hranice provozní teploty je přitom určena méně mazivem a více aplikační metodou (štětec, kapková aplikace, mazací kolo). Vysoká ochrana proti korozi minimalizuje poškození řetězu vodou (v důsledku kondenzace nebo čisticích aplikací) a umožňuje velmi úsporné dávkování maziva.